Inlägg av privat karaktär

I bloggvärlden finns det tusentals livsstilsbloggar där folk bloggar om vad de ätit till middag, dagens outfit, vad de gjort i helgen osv. Tanken med min blogg är inte att blotta mitt privatliv. Syftet är att dela med mig av mina tankar och min kunskap rörande träning, kost och hälsa. Därför blir inte bloggen uppdaterad så ofta eftersom jag skriver när jag har något att dela med mig av som rör detta. Det finns tillräckligt med bloggar där man kan gotta sig i folks innersta hemligheter! Jag väljer att inte dela med mig av mina :).

Kommentarer
Postat av: Veronica - Mot toppform

Vilken trevlig och inspirerande blogg du har! Kommer gärna tillbaka :)

2011-03-15 @ 17:12:57
URL: http://motmintoppform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0